Medalla nacional

El día 29 de octubre, a San Juan de Alicante durant la celebració de la XXIII Semana Nacional del Autocar i del Autobús, la Federación Nacional Empresarial del Transporte en Autobús (FENEBUS) va reconèixer al Sr. Miquel Gamón Fort la tasca que ha desenvolupat durant tots aquests anys en el sector del tranport de viatgers, atorgant-li la Medalla Nacional en el mèrit de transport de Viatgers.

El Sr. Miquel Gamón Fort va crear Autocars Gamón l’any 1977, tot i que ja havia començat l’any 1970 en l’activitat de taxi, lloguer de vehicles i camions.

Des d’Autocars Gamón agraïm a Fenebus i en especial a Fecav que hagin atorgat aquesta medalla al nostre Director General, i també volem translladar-li el nostre agraïment per la seva professionalitat, esforç, la dedicació i la il·lusió que fan que cada dia els nostres projectes es facin realitat.

Gràcies Miquel!

Compartir:

Altres publicacions

Horari d’estiu oficines

Informem que del 23 de juny al 25 d’agost estarem oberts a les oficines de dilluns a dijous de 08:00 h a 18:00h i els divendres de 08:00 h a 15:00h.

Horaris no lectius línia regular a partir del 23 de juny de 2023

Avís a les persones usuàries de les línies regulars A partir del divendres ,23 de juny, entren en vigor els horaris no lectius de línia regular. Així doncs, a partir del dia 23 de juny, no realitzarem els horaris que tenen el 1, que només es realtizen en dies lectius escolars. Podeu consultar-los aquí .

Horaris Festa Major de Lleida, 11 de maig

Avís a les persones usuàries de les línies regulars Dijous, 11 de maig, degut a la festivitat local de Lleida es realitzaran els següents serveis de línia regular, consulteu-los aquí

Newsletter

Subscriu-te al newsletter de Viatges Kariba per rebre les últimes notícies i ofertes.